МОДУС ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Details- Details
- Parent Category: Наукові праці
Модус державно-громадського управління освітою : монографія / Міністерство осві- ти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; за науковою ред. В. П. Беха; редкол.: В. П. Бех (голова), Н. В. Крохмаль (заст. голови) [та ін. ]. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – 768 с. (Завантажити)
Колективна монографія вітчизняних вчених-освітян присвячена формалізації дискурсу теоретичних проблем і практичних завдань, що накопичились у реформуванні галузі національної освіти в Україні на шля- ху її вступу до ЄС з метою побудувати прийнятну для практики модель державно-громадського управління. У доробку розкрито шляхи використання напрацювань теорії управління, філософії освіти, правознавства, полі- тології, соціології, педагогіки та інших наук у побудові принципової моделі державно-громадського управлін- ня різними структурами: від дошкільного закладу освіти до університету. У публікаціях керівників освітянсь- кої галузі та практиків у сфері освіти відображено реальний стан освітньої політики і вітчизняного алгоритму управління освітою, подано приклади з практики, що мають позитивний вплив на демократизацію управління навчально-виховним процесом. У запропонованих статтях всебічно висвітлено не тільки реальний стан макро-, мезо- і мікрорівнів освітянської галузі, але й означено перспективні напрями її реформування з огляду на вимоги формування суспільства знань, глобалізації й інформатизації сучасного навчально-виховного про- цесу. Кінцевим продуктом цієї праці є зіставлення морфологічних і функціональних складників, а також фор- малізація чотирьох унікальних механізмів, а саме: механізму розробки, механізму дії, механізму введення у практику й механізму управління (корекції) системи державно-громадського управління освітою на макро-, мезо- і мікрорівнях. Видання призначене для соціальних філософів, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, які ви- вчають проблеми реформування сфери освіти у дискурсі забезпечення сталого розвитку, самоорганізації і саморегуляції соціальних систем, теорії соціального управління, а також для всіх, хто цікавиться проблемами демократизації освітянської діяльності.